تمام سوالات هایتان را از ما بپرسید.

بیشتر سوالات در بخش سوالات متداول پاسخ داده شده است، لطفا ابتدا نگاهی به آن بخش بیندازید و در صورت بر طرف نشدن مشکل یا سوال با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

در صورتی که جواب خود را پیدا نکردید، از بخش تماس با ما در قسمت راست صفحه استفاده کنید. همچنین جواب سوالات بیشتری را در صفحات راهنمای خرید، نحوه ارسال کالا و رویه بازگرداندن کالا در بخش لینک های مفید در قسمت پایینی سایت سمت راست می توانید پیدا کنید.

رسید خرید هنگام پس از خرید کالا از سایت به شما نمایش داده می شود که در صورت لزوم می توانید آن را چاپ کنید. همچنین کپی دیگری از رسید به ایمیل شما ارسال می شود. برای دیدن جزئیات سفارش وارد صفحه ی حساب کاربری شوید. روی سفارش ها کلیک کنید. در این صفحه سفارش هایتان را می توانید مشاهده کنید و با کلیک روی هر کدام می توانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

از فرصت هفت روزه ی تست کالا استفاده کنید و بلافاصله پس از دیدن مشکل یا هر مورد دیگری با شماره ی پشتیبانی ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از صفحه ی رویه بازگرداندن کالا بازدید کنید.

به علت دو مسیره بودن مسیر پستی ما، ارسال کالا بسته به مقصد می تواند تا یک هفته و حتی بیشتر طول بکشد. اما در اکثر موارد زمان ارسال کمتر خواهد بود.

در حال حاضر پست پیشتاز راه اصلی ما برای ارسال کالا به شماست. تیپاکس و باربری نیز به زودی راه اندازی خواهند شد.

از صفحه ی راهنمای خرید ما استفاده کنید.

شماره تماس:

03532259708

ساعت پاسخگویی 8 تا 13

آدرس:

اردکان، بلوار خاتمی، کوچه 158، ساختمان پنجم